- På Digital Miljø Administration (DMA) klikkes på ”Log ind” i øverste højre hjørne.
- I bliver bedt om at logge på med virksomhedens NemID.
- Få evt. hjælp til at oprette NemID.
- Når I er logget på, vil I se virksomhedens stamoplysninger.
- Det er vigtigt, at I tjekker virksomhedens e-mail er korrekt og registrerer den, hvis den evt. mangler.
- Tryk på "Gem email" efter at have angivet eller rettet jeres e-mail.
- E-mailen bruges til at sende kvitteringer for indberetninger og advisering om snarligt udløb af indberetninger.
- Tryk derefter på knappen "Ny blanding/stof"
- Udfyld felterne på siden og vedhæft eventuelt sikkerhedsdatablad, derefter "Gem".
Hvis du oplever at du kun har adgang til at registrere på et enkelt p-nr. er her en beskrivelse af hvad du evt. kant gøre:
- Virksomhedens administrator af Nemlogin skal gå ind i brugeradministrationen til Nemlogin.
- Under fanebladet ’Oplysninger om brugeren’ vælges ’Bruger stamdata’.
- Hvis der her er angivet et P-nr for den bruger der oplever problemet, så kan dette være årsagen til fejlen.
- Det kan løses ved at fjerne P-nr for den pågældende medarbejder. Efter at P-nr er fjernet vil brugeren have adgang til alle P-nr.