Rapporten har til formål at evaluere Miljøstyrelsens kampagne ”Rygestop guide for brændeovne”, som er gennemført i fyringssæsonen 2014-2015. Kampagnen er gennemført på forskellige platforme, både TV/radio, aviser, internet, homeparties med mere. Evalueringen er gennemført af Epinion.
Omkring halvdelen af brændeovnsejerne har inden for de seneste par måneder set eller hørt information om korrekt brændefyring. Evalueringen viser, at 14 % af brændeovnsejerne husker at have set Miljøstyrelsens kampagne ”Rygestop guide for brændeovne”.
Evaluering af kampagne om korrekt brændefyring 2014-15
Rapporten har til formål at evaluere Miljøstyrelsens kampagne ”Rygestop guide for brændeovne”, som er gennemført i fyringssæsonen 2014-2015. Kampagnen er gennemført på forskellige platforme, både TV/radio, aviser, internet, homeparties med mere. Evalueringen er gennemført af Epinion.Omkring halvdelen af brændeovnsejerne har inden for de seneste par måneder set eller hørt information om korrekt brændefyring. Evalueringen viser, at 14 % af brændeovnsejerne husker at have set Miljøstyrelsens kampagne ”Rygestop guide for brændeovne”.