Informationskampagne til unge om parfumeallergi

26-02-2019

Miljøstyrelsen ønsker indgå kontrakt om udvikling og eksekvering af en kampagne, der forebygger parfumeallergi blandt unge.

Kampagnen er en del af Kemindsats 2018-2021, og den afledte strategi mod allergifremkaldende kemikalier, hvori visionen om "Færre danskere med hudallergi" beskrives.  
Projektet er annonceret på udbud.dk den 26. februar 2019. 

Udbudsmateriale

         3A. Evidensbaserede undersøgelse forud for kampagnen, 2016 
         3B. Frekvensrapport - personlige plejemidler piger
         3C Præsentation af kampagnenKampagnerapport og Eftermåling
         3D. Artikel i Politiken

  • Bilag 4: Diverse dokumenter fra evidensbaseret kampagne til 13-19 årige drenge

        4.A: Kvantativ forundersøgelse       Kvalitativ forundersøgelse   
               Kvalitativ spørgeramme
        4 B: Frekvensrapport – personlige plejemidler drenge
        4 C: Afrapportering af kampagne   Kampagnen kort   Eftermåling
        4 D: Artikel fra dansk markedsføring